Terima Kasih Kerana Mengunjungi Blog Remykaizer !!!

Rabu, 14 Januari 2015

Kemalangan Kereta Di Cheras


Crv Honda


Myvi S.E




Kejadian ini berlaku pada pukul 09.10 pagi dimana sy dan isteri memulakan perjalanan ke pejabat tiba - tiba sebuah Myvi S.E telah melanggar dari arah belakang dengan begitu kuat , sy pun keluar melihat seorang perempuan memandu dengan penuh ketakutan dan saya bertanya cik ok ker ? dia menjawab , sorry bang sy dah berhenti tapi kereta  belakang yg laju . 

Takpe dik abg tahu adik berhenti , bila aku mendekati Crv Honda yg melanggar myvi S.E kelihatan seorang mamat muda keluar dlm keadaan terhuyung hayang , dan mamat itu bersuara , tadi masuk simpang tak bagi signal ker ? Dengan nada marah aku maki mamat tu , nak bagi signal apa jalan lurus bukan ada simpang pun , lagipun depan trafic light merah patut berhenti you yang lajukan kereta.

Dipendekkan citer Aku dan isteri membuat laporan polis dan claim atas insurane budak yg langgar kereta aku tu , sekarang kereta kat bengkel....

kesudahannya naik L,R.T pulang ke rumah terus cuti hilang mood kerja.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan